Програмовий зміст: формувати уявлення про речення, учити складати речення із заданих слів, закріпити знання про приголосні звуки [г], [ґ], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові; виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Гг, Ґґ як письмовим позначенням звуків [г], [ґ], формувати навички самоконтролю.
Матеріали: презентаціяСтруктура заняття
1. Організаційний момент. Гра «Чарівний мішечок»
2. Ігрова вправа «Ґудзики».
3. Бесіда про приголосні звуки [г] та [ґ]
4. На що схожі літери
5. Тренувальна вправа «Читаємо разом, читаєш самостійно».
6. Ігрова вправа «Звукова мозаїка. Знайди слово зі звуками [г], [ґ]»
7. Вправи на звуковий аналіз слів.
8. Підсумок заняття
6. Ігрова вправа «Звукова мозаїка. Знайди слово зі звуками [г], [ґ]»
7. Вправи на звуковий аналіз слів.
8. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар