середа, 1 лютого 2023 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Число і цифра 6. Циліндр»

Програмовий зміст: ознайомити з числом шість і цифрою 6; учити визначати склад числа шість з двох менших; учити встановлювати закономірності ряду предметів і продовжувати ряд; закріплювати вміння порівнювати групи предметів за кольором, розміром; ознайомити з геометричною фігурою — циліндром; формувати вміння розпізнавати циліндр у навколишніх предметах; вправляти в умінні орієнтуватися у часі; розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу, пам’ять; виховувати цікавість до занять математикою.

Матеріали: Незнайко, площинний зайчик та герої казки «Теремок» (можна іграшкові пласкі зображення); макет самого теремка з віконцями; ілюстрації геометричні фігури ( куля, циліндр).
Структура заняття

1.  Привітання

2. Організаційний момент. У гості прийшов Незнайко.

3.  Розглядання картинки теремка.

- У яку казку ми потрапили?

- Скільки тварин умістилося в теремку?

- Назвіть їх.

- Ви пам’ятаєте, хто прийшов до будиночку останнім? Так, це ведмідь.

- Який за порядком прийшов ведмідь?

4.  Ознайомлення з цифрою 6.

5.  Дидактична гра «Склад числа 6»

6.  Дидактична гра «Порахуй подарунки»

7.  Дидактична гра «Знайди пропущену цифру»

8.  Ознайомлення з циліндром

9.  Дидактична гра «На що схожа фігура?»

10.  Дидактична гра «Скільки кутів у фігур?»

11. Підсумок.









Немає коментарів:

Дописати коментар

Розвиток мовлення "Працьовиті руки"

Програмовий зміст: виховувати повагу до батьків, пошану до людей праці; узагальнити уявлення про суспільну значимість різноманітної праці ...