Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей із зимуючими птахами; учити розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та звичками; учити відгадувати загадки, пояснюючи відгадку; активізувати словник узагальнювальними словами; учити правильно вживати закінчення іменників; автоматизувати правильну вимову звуків [р], [ц’]; продовжувати вчити дітей складати порівняльний опис двох птахів; навчати утворювати іменники — назви дитинчат птахів; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до птахів, бажання підгодовувати їх узимку, інтерес до художніх творів.
Матеріали: фото презентація .Структура заняття
2. Розгадування загадок про друзів дятла (горобець, синиця, сорока, ворона, голуб).
3. Бесіда про птахів.
4. Показ годівниці. Бесіда про її користь.
5. Гра "Горобець та ворона".
6. Фізкультхвилинка.
7. Гра "Великі й малі".
8. Мовленнєва гра "Де весела пташка".
9. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар