Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про особливості сезонних змін у природі, зимові явища; вправляти вміння добирати слова-ознаки, активізувати їх уживання; збагачувати знання дітей про призначення предметів одягу зимового сезону; розвивати пояснювальне мовлення, вміння відповідати на запитання (для чого? Чому?); розвивати асоціативне мислення вихованців, спостережливість; поповнювати словник дітей словами-назвами за темою; виховувати стилістичне почуття.
Матеріал: презентація.Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання.
2. Бесіда про ознаки зими
3. Відгадування загадок
4. Складання речень про зиму за мнемосмужками
5. Дидактична гра «Зима яка?»
6. Фізкультхвилинка
7. Загадки про зимовий одяг
8. Дидактична гра «Знайти зимовий одяг»
9. Читання вірша за мнемотаблицею «Грудень».
10. Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар