<
Програмовий зміст: учити дітей розуміти зміст художніх творів; розвивати вміння відповідати на запитання вихователя за змістом твору, повторювати окремі фрази, слова; викликати емоційний настрій відповідно до пори року; активізувати словниковий запас якісними прикметниками (марна, студена, пильна); збагачувати образний словник словами (вивірка, дупло, посестра); розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, творчу уяву, пам’ять, фантазію, мислення; виховувати цікавість та любов до читання художніх творів.
Матеріал: відео «Зміни в осінньому лісі»; презентація до казки.Структура заняття
1. Привітання (в гості завітав Олівець-Малювець).
2. Відео «Зміни в осінньому лісі».
3. Знайомство з поетом І. Франко.
4. Читання казки І. Франка «Фарбований лис».
5. Фізкультхвилинка
6. Бесіда за змістом казки.
7. Гра «Так чи ні».
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар