Програмовий зміст: формувати уявлення про номінативну функцію слова, познайомити зі словами назвами ознак предметів, учити добирати до них запитання: «Який?», «Яка?», «Яке?», «Які?», учити складати речення з трьох слів, зображувати їх схематично; розвивати фонематичний слух, закріпити знання про приголосні звуки [с], [с'], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина); виконувати звукобуквений аналіз слова, використовуючи умовні позначки; познайомити з літерами Сс як письмовим позначенням звуків [с], [с'].
Матеріали: презентація.Структура заняття
1. Організаційний момент. Прихід Слоненя.
2. Ігрова вправа «Звукова мозаїка» (знаходження слів на звук с, с’)
3. Дидактична гра «Ґудзик» (назвати слова на літеру С)
4. Читання вірша «Буква С»
5. Ігрова вправа «На що схожа літера С»
6. Фізкультхвилинка «Спіймай звук»
7. Тренувальна вправа «Читаємо разом»
8. Вправа на звуковий аналіз слів
9. Дидактична гра «Хто більше»
10. Підсумок заняття
Немає коментарів:
Дописати коментар