Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про предмети одягу; дати поняття про те, що різний одяг має своє призначення; розширювати знання про взуття, головні убори; розвивати фантазію, уяву, здатність творчо мислити; виховувати дбайливе ставлення до речей.
Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Сюрпризний момент. Ілюстрація «Плутанина»
2. Розповідь вихователя про історію одягу
3. Гра «Зайвий предмет»
4. Гра «Впізнай професію за одягом»
5. Гра «Знайди зайвий одяг»
6. Читання вірша І. Січовика «Запасливий»
7. Гра «Закінчи речення»
8. Слухання вірша Й. Струцюка «Виправдався»
9. Підсумок заняття. Для чого людині одяг? Хто виготовляє одяг? Як треба берегти одяг?
Немає коментарів:
Дописати коментар