Програмовий зміст: створити умови для сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома з різними предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки); формувати уявлення про те, як поводитися з речовинами та предметами, що колють або ріжуть. Розширити уявлення про використання електричного струму в побуті, його значення; вчити застосовувати життєвий досвід. Формувати розуміння наслідків необачної поведінки під час ігор, усвідомлення того, що небезпека прихована не в самих предметах, а в невмілому користуванні ними. Розвивати пам'ять, мислення, мову. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Матеріал: ілюстрації, презентація.1. Організаційний момент.
2. Загадки про небезпечні предмети (сірники, голку, ножиці, термометр).
3. Розглядання ілюстрацій та бесіда.
4. Дидактична гра «Чим можна гратись, а чим ні?»
5. Фізкультхвилинка «Сонечко».
6. Бесіда: «Що може спричинити пожежу».
7. Дидактична вправа «Закінчи речення».
8. Презентація «Предмети які небезпечні навколо нас, але є і нобхідними».
9. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар