Програмовий зміст: закріпити знання дітей про слово, речення; вправляти в складанні речень; вчити інтонаційно виділяти звуки на початку, в середині, в кінці слова, визначенню першого звука в слові, учити робити звуковий аналіз слів; ознайомити зі звуками [л] [л’] та буквою Лл; учити злитого прочитування двох букв, що позначають сполучення приголосного з голосним; розвивати фонематичний слух, дрібну моторику пальців рук; виховувати інтерес до занять.
Матеріал: іграшка Лунтик, смужки-схеми речень: довгі, короткі.
Структура заняття
1. Привітання.
2. Сюрпризний момент. У гості прийшов Лунтік.
3. Бесіда про слова та речення
4. Дидактична гра «Довгі та короткі слова»
5. Фізкультхвилинка
6. Дидактична гра «Склади речення»
7. Ознайомлення з літерою Л
8. Читання вірша про літеру Л.
9. Читання складів
10. Підсумок
Немає коментарів:
Дописати коментар