Програмовий зміст: закріпити знання про числа 1, 2; учити порівнювати кількість предметів, використовуючи слова більше, менше, стільки ж, більше на, менше на; вправляти в умінні встановлювати співвідношення між числом і цифрою; пригадати правила дорожнього руху; закріплювати уявлення про геометричні фігури, ознайомити з овалом; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до занять з математики.
Матеріали: презентаціяСтруктура заняття
1. Організаційний момент. Прихід Маші, яка заблукала у місті.
2. Гра «Розклади груші».
3. Дидактична гра «Геометричні фігури».
4. Фізкультхвилинка «Світлофор».
5. Казка «В гостях у геометричних фігур».
6. Дидактична гра «На що схожий овал».
7. Підсумок заняття. Які геометричні фігури ми сьогодні згадували? Як утворюється число 2?
Немає коментарів:
Дописати коментар