середа, 21 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі " Порівняння предметів.Орієнтування у просторі"

Програмовий зміст: формувати вміння порівнювати групи предметів за допомогою складання пар, розрізняти предмети за кольором, місцем розташування; учити правильно використовувати слова дорівнює, не дорівнює, стільки ж, вправляти в умінні орієнтуватися в просторі; виховувати акуратність.

Матеріал: площинне зображення Маші, презентація.
Структура заняття


1. Привітання.

2. Сюрпризний момент. У гості прийшла Маша з мультику «Маша і ведмідь».

3. Презентація «Порівняння кількості предметів. Поняття «стільки само, стільки, скільки».

4. Фізкультхвилинка. Вихователь пропонує дітям перетворитися на хмари, які пливуть по небу й за допомогою вітерця можуть перетворюватися на будь-яких тварин, наприклад на веселого зайчика, доброго слона, полохливе мишеня та ін.

5. Презентація «Орієнтування в просторі».

6. Підсумок заняття. Що сьогодні вам сподобалося на занятті? Із яким новим поняттям ви ознайомилися?








Немає коментарів:

Дописати коментар

Розвиток мовлення "Працьовиті руки"

Програмовий зміст: виховувати повагу до батьків, пошану до людей праці; узагальнити уявлення про суспільну значимість різноманітної праці ...