Програмовий зміст: розвивати свідомість дітей, формувати інтерес до внутрішнього світу людини; формувати в дітей культуру спілкування; розвивати діалогічне мовлення ; продовжувати навчати відповідати на запитання дорослого, висловлюючи припущення; навчати словотворення, зокрема утворення прикметників від іменників; виховувати комунікативні навички і хороші взаємовідносини між дітьми.
Матеріал: площинне зображення смайлика, демонстраційний матеріал, картинки з емоціями.
1.Хвилинка
привітання
2. Гра-порівняння « На що схожий мій настрій»
Починає вихователь.
— Мій настрій схожий на яскравий
сонячний промінчик у ясному небі.
А
твій?
Потім діти по черзі говорять, на
яку пору року, на яке явище природи схожий їхній настрій. Наприкінці вправи
вихователь робить висновок про те, який
настрій у всієї групи.
3. Знайомство з сумом
Сум заважає сонцю радіти,
Сум не зважає на
річку і квіти,
Сум в віджени і
нам посміхись-
До
сонечка теплого знов посміхнись!
4.Демонстрація піктограми « Суму» та бесіда на тему
5. Розглядання
демонстративного матеріала та бесіда
6. Фізкультхвилинка
6. Дидактична гра « Вгадай емоцію»
6. Дидактична гра «Знайди пару емоцій»
7. Психогімнастика « Сонячний зайчик»
Сонячний зайчик заглянув до тебе у вічі.Заплющ іх. Він побіг далі по обличчю,обережно погладь його долонями: на чолі, на носі, на ротику, на щічках, погладжуй голівку,шию.Руки, ноги. Він заліз на живіт-погладь його. Він не бешкетник –він любить тебе. А тепер промінчикові треба йти далі.Візьми його у долоньки, витягни їх якомога далі уперед і вгору.Випусти зайчика.Помахай йому ручкою.Зараз глибоко вдихнемо й посміхнемось один одному.
6. Підсумок заняття
- Що
сьогодні вам сподобалося на занятті?
- Що було найлегше?
-Що було найважче?
Немає коментарів:
Дописати коментар