Програмовий зміст: поглибити знання про професії людей , які працюють у дитячому закладі , їх обов'язки. Продовжувати вчити давати відповіді на запитання; закріпити у словнику назви професій працівників дитсадка, активізувати вживання слів-дій, слів-ознак, пов'язаних з ними. Формувати потребу дотримання правил спілкування з працівниками дитячого садка, виховувати увагу до їх професій, прагнення бути слухняним, отримувати схвальну оцінку своєї поведінки зі сторони дорослих. Виховувати щире, людяне ставлення до дорослих та однолітків.
Матеріал: презентація.
Структура заняття
1. Організаційний момент.
2. Бесіда на тему «Професії біля дитсадка».
3. Екскурсія «Хто працює біля дитсадка» .
4. Дидактична гра «Хто що робить» Мета: активізувати вживання слів — назв дій, вправляти у їх доборі. Дітям необхідно дібрати якнайбільше слів — назв дій після запитання вихователя «Що робить кухар?» (праля, двірник, вихователь, медична сестра, музичний керівник, завідувач тощо).
5. Фізкультхвилинка.
6. Дидактична гра «Кому що потрібно» Мета: розвивати вміння аналізувати, групувати та вибирати предмети, необхідні для роботи працівникам дитячого садка. Вихователь називає професію, а діти перелічують необхідні для роботи предмети.
7. Дидактична гра "Чим і кому ти можеш допомогти?"
8. Підсумок заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар