пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

Літературне образотворення. Заучування вірша А. Костецького «Найкраща іграшка»

 Програмовий зміст: вчити дітей виразно читати вірш, визначати засоби емоційної виразності, настрій вірша; закріплювати вміння інтонаційно виразно передавати зміст; розвивати поетичний слух, бажання слухати поезію, запам’ятовувати вірші та виразно читати знайомі поетичні твори напам’ять (8–12 рядків); вчити  визначати жанр твору.

Матеріал: дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави», презентація: на фабриці іграшок «Тигрик», вірш А. Костецького «Найкраща іграшка».

Структура заняття

1.Привітання.

2.Дидактична гра-презентація «Ігри, іграшки, забави».

3.Презентація «На фабриці іграшок «Тигрик».

4.Фізкультхвилинка з іграшками «Вверх і вниз».

5.Читання вірша А. Костецького «Найкраща іграшка».

6.Бесіда за змістом вірша.

Чи сподобався вам цей твір?

А до якого жанру він належить? (Вірш)

Який настрій він у вас викликав? (Веселий, життєрадісний)

7.Заучування вірша за допомогою мнемотаблиці.

8.Підсумок заняття.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Розвиток мовлення "Працьовиті руки"

Програмовий зміст: виховувати повагу до батьків, пошану до людей праці; узагальнити уявлення про суспільну значимість різноманітної праці ...