Програмовий зміст: формувати в дітей уявлення про номінативну функцію слова, познайомити дітей зі словами - назвами дій предметів, розвивати фонематичний слух, закріпити знання про голосний звук [о], виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина); познайомити з літерою О о як письмовим позначенням звука [о], формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Матеріал: презентації: «Слова-назви дій предметів», «Звук о, літера О», дидактичні ігри «Фотоальбом», «Магніти».Структура заняття
1. Привітання.
2. Дидактична гра «Слова - назви предметів» (повторення попереднього матеріалу).
3. Презентація «Слова – назви дій предметів».
4. Презентація «Звук о, літера О».
5. Фізкультхвилинка
6. Ігрові вправи «Фотоальбом» діти називають слова, які починаються на звук о і поміщують в альбом картинки, «Магніти» - збираємо магніти зі словами, які закінчуються на звук о.
7. Підсумок заняття. Що сьогодні вивчали на занятті? Що найбільше сподобалося виконувати на занятті?
Немає коментарів:
Дописати коментар